ponedjeljak, 26. studenoga 2012.

New Tilda rabbits!

Izrađeni po narudžbi... i jako su mi slatki  <3
Nadam se da će se dopasti i naručiteljici!

Broj komentara: 10:

  1. Hello, and welcome to Casa de Retalhos.

    This couple is so very cute.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve lutkice koje sam videla ovde su neverovatno ljupke. Zaista sam oduševljena. A puževi su mi omiljeni! Jesu li ovo tvoje kreacije?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Katarina, zaista mi je drago da ti se sviđaju. Ja sam početnik a lutke volim oduvjek...osnovni krojevi su iz Tilda knjiga a ostalo ukrašavanje je stvar mašte, vremena, volje...

      Izbriši
  3. Veoma lijepe lutkice na tvom blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zekani su preslatki i ne samo oni, super radovi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej hvala! tvoji blogovi su mi od velike pomoći!

      Izbriši
  5. Opet ja, no sa jednom nagradicom na mom blogu pa preuzmi ako želiš i proslijedi :) pozdrav

    OdgovoriIzbriši